Proiecte

Ramada By Wyndham Oradea
Pentru Ramada by Wyndham Oradea, parte a unui lanț hotelier global de top și cel mai bun hotel de afaceri din România în 2024, am investit multe resurse pentru a contura prezența lor pe rețelele sociale într-un stil caracteristic.
De la crearea unei strategii personalizate pentru social media, până la transmiterea energiei brandului, post cu post, am transpus complexitatea unui sejur într-o experiență digitală. Ramada by Wyndham Oradea nu este doar o ședere; reprezintă o stare de spirit. Iar noi am avut grijă ca întreaga comunitate să o poată simți.

Onfest
Pentru acest festival, am acceptat provocarea de a transpune energia și pulsul evenimentului într-o poveste digitală care a surprins ritmul unic al festivalului.
Am construit strategia de la zero, gândind întregul plan de comunicare, calendarul editorial și toate materialele creative. Actualizări live, momente din spatele scenei, after-movie și rapoarte… echipa noastră a gestionat întregul ecosistem digital al festivalului.

Familia Darabont
Pentru Familia Darabont, un jucător tânăr și îndrăzneț în lumea vinului, am valorificat meșteșugul și procesele vinificației.
Cum am operat? Vorbind pe limba cunoscătorilor, am creat o narațiune digitală care celebrează enologia și se conectează cu o comunitate modernă, în căutare de informații despre arta vinului. Toate acestea au fost realizate prin gestionarea întregului pachet gândit pentru social media.

Csíki Sör
Momente de sărbătoare, priviri din spatele barului și accente ungurești ce mențin brandul proaspăt și autentic.
Am gestionat paginile de Social Media, de la Instagram la TikTok, dând viață poveștii lor cu o strategie solidă, comunicare prietenoasă, postări rapide, povestiri vizuale și un strop de umor îndrăzneț. Rezultatul? 1,5 milioane de priviri care au rămas implicate, curioase și dornice de mai mult. Pentru că la Csíki Sör, activitatea se învârte în jurul prietenilor buni, berilor grozave și a gusturilor pentru care merită ridicat încă un pahar!

Narcoffee
Un loc unde oamenii se conectau la cultura autentică a cafelei. Am sfidat tradiționalul nișei, surprinzând identitatea curajoasă a brandului.
Focalizându-ne pe o comunicare puternică, vizualuri esențiale și o implicare constantă din partea noastră și a echipei, am păstrat urmăritorii conectați și investiți în călătoria neașteptată a cafenelei.

Marty Restaurants Oradea
Am conturat o strategie pentru social media care reflectă atmosfera vibrantă și ofertele culinare diverse ale francizei Marty Restaurants Oradea.
Strategia noastră pune în valoare gama variată de opțiuni din meniu, serviciile consistente și voia bună ce face ca Marty să fie preferat de localnici. Cu vizualuri atent create, povestiri captivante și o gestionare activă a paginii, am stimulat interacțiunea continuă cu comunitatea lor, invitând pe toată lumea să sărbătorească momentele de bună dispoziție împreună.

Clinians
Pentru Clinians, un brand italian de îngrijire a pielii lansat recent și în România, am dezvoltat strategia în jurul calității produselor testate dermatologic și eficienței acestora.
De la strategia de comunicare la crearea de conținut, PPC Ads și gestionarea paginilor, am cultivat o conexiune naturală cu comunitatea, poziționând brandul ca o sursă de încredere în domeniul produselor dermatocosmetice.

Piața 9
Pentru Piața 9, un centru vibrant de gust și comunitate, provocarea noastră a fost să surprindem ușurința procesului de achiziție și să prezentăm diversitatea produselor oferite, prin conținut video realizat pentru Instagram.
Scopul a fost simplu: să punem în valoare beneficiile alegerii produselor din oferta lor, într-un mod estetic și prietenos.
Meriți o colaborare fără bătăi de cap.